اس ام اس سر کاری
درباره وبلاگ

خدا را گفتم بیا جهان را قسمت کنیم : .... اسمون مال من ابراش مال تو !!!! ماه مال من خورشيد مال تو !!!!! دريا مال من موجش مال تو !!!! خدا خنديدو گفت تو بندگي كن تمام دنيا مال تو من هم مال تو !!!!
آخرین مطالب
پيوندها

 

  تبادل لینک هوشمند


 برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

 راهنمایی شهید موسوی پور و آدرس

  moosavipoor.LXB.ir لینک نمایید

 سپس مشخصات لینک خود را در زیر

 نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت

 شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 157
بازدید کل : 52939
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

راهنمایی شهید موسوی پور
امام خمینی (ره) فرزندانم درس بخوانید تا بتوانید کشور را اباد کنید
پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, :: 22:10 ::  نويسنده : منیره صدری       

 

اس ام اس سر کاری

خدايا
گاهي که دلم از اين و آن و زمين و زمان مي گيره
نگاهم را به سوي تو و آسمون مي گيرم
و آنقدر با تو درد دل مي کنم
تا کم کم چشم ايم با ابرهاي بهار مسابقه مي گذارند
و پس از اون که قلبم سبک مي شه
تو مي آيي و تمام فضايي دلم را پر مي کني
آن وقت ديگر آرام مي شم
و احساس مي کنم هيچ چيز نمي تونه مرا از پاي دربياره
چون تو را در قلبم دارم


 


يه بوس ليمو شيريني برات فرستادم ، زود بگيرش تلخ نشه







.
.
.
.
بعضـي وقتها بايد تا نهـايت آرامش گريست
.
.
.
.
.
آن گـاه تبـسمي مهمـان لبــهايت مي شود
.
.
.
.
.
.
کـه زيبـاتـر از رنگيـن کـمان بعد از بـاران است
 

 



در آن زمان که اميدت بريد از همه جا ، ببين کيست اميدت ، بدان که اوست خدا
 

 


ببخشيد مزاحم شدم مهرتون تو دلم جا مونده بود ، گفتم دنبالش نگردي

 



 

 



اگر کسي را نداشتي که به او بينديشي
.
.
.
.
.
.
به آسمان بينديش
.
.
.
.
.
.
.
.
چون در آسمان کسي هست که به تو مي انديشد



اس ام اس باحال و سرکاری-1

کار گل زار شود گر تو به بازار آئي / نرخ يوسف شکند جون تو به بازار آئي


 



خبر چون سيل دنيا را گرفته , که دارا رفته سارا را گرفته , خودم را دار خواهم زد يقينا
دلم تصميم کبرا را گرفته






خدايا به من کمک کن که وقتي ميخوام درباره راه رفتن کسي قضاوت کنم
با کفشهاي او راه بروم

 




ارزشمند ترين اتفاقات زندگي معمولا ديده نميشوند يا لمس نميشوند
بلکه در دل حس ميشوند


 



به علت بارش بي وفايي ، جاده ي عشق لغزنده است ، لطفاْ با محبت حرکت کنيد
 

 



نخواهم گل که گل بي اعتبار است
تمام عمر گل فصل بهار است
تو را خواهم من از گلهاي عالم
که عطر تو هميشه ماندگار است

 



برقرار باشي و سبز ، گل من تازه بمون ، نفسام پيشکش تو ، جاي من زنده بمون

 

 


مثل ساحل آرام باش تا ديگران مثل دريا بي قرارت باشند

 

 


ميخوام اسمتو با صابووون توي ابرا بنويسم
.
.
.
تـــا وقــــتي بــــارون ميــــاد همه کـــــف کنـــن

 

 


گر چه ما را نکني ياد ولي ما هستــــيــــم

دل به اميد پيامي که ندادي بســــتـــــيـــم

 




وضوع غم انگيز در خصوص زندگي, کوتاه بودن آن نيست
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بلکه غم انگيز آن است که ما زندگي را خيلي دير شروع ميکنيم
 

 


تازگي ها طلا شدي ، گم شدي کيميا شدي . ديگه پيام نميزني ، مثل غريبه ها شدي
 

 

تبريک ميگم :امروز اولين روز از بقيه عمر شماست
 

 

اس ام اس اورژانسي : همين الان که داري مسيج مي خوني ، خودت رو ماچ کن ، دلتنگت شدم






 

 


ميدوني تو مثل چي هستي ؟
.
.
.
مثل يک تصادف وحشتناک
.
.
.
.
که کشته و مُرده زياد داره

 



وفا رو از ماهي ها ياد بگير
که وقتي از آب در ميان ؛ ميميرن
نه از زنبورا که وقتي از گلي خسته ميشن؛
ميرن سراغ يه گل ديگه

 


من الآن بالاي برج ميلاد ايستادم ، شوخي هم ندارم ، اگر بدونم دوسم نداري از همين بالا
.
.
.
با آسانسور ميام پايين
 

 


مردها بر اثر كمبود عاطــــــــــفه ازدواج مي‌كنند


بر اثر كمبود حوصله طلاق مي‌دهند


و بر اثر كمبود حافظه دوبـــــــــاره ازدواج مي‌كنند





سلام از برنامه 90 مزاحمتون ميشم مي خواستم بگم شما بهترين گل سال انتخاب شديد






!......
__!......
____!......
______!.......
کجا؟ کجا؟ اين پله ها مي رسه به پشت بوم,يه وقت از دوري من نري از بالاي پشت بوم بپري





يه گل برات فرستادم ، اگه نرسيد ببين تو چه گلي هستي که روش نشده بياد


 


وصيت کردم بعد مرگم قلبمو اهدا کنن
.
.
.
.
.
اما گفتن اجازه صاحبش لازمه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اجازه ميدي ؟





وفاداري را بايد از نيلوفري آموخت که به دور هر شاخه اي مي پيچد و در آغوشش ميميرد


 


از سازمان کشتيراني مزاحم ميشم ، لنگر عشقتون بدجورب تو صاحل دل ما گير کرده
 

 

هميشه گريه نشانه ي ضعف نيست ، گاهي نشانه ي يک بخشش است ، گاهي يک فداکاري ، گاهي هم يک دروغ و گاهي هم نمايانگر عظمت يک عشق
 



هزار دليل براي دوست داشتن ، يک دليل براي دوست نداشتن ، اون يک دليل رو به خاطر هزار دليلت دوست داشته باش

 

 

 

آخر ماه، آخرين مهلت برگشت ديوونه ها به تيمارستانه. مديوني بدون خداحافظي بري





اوفيش چيست ؟
عکلس العمل کاملا منطقي لرها زير دوش آب






.

اس ام اس خنده دار-2

اي همه دار و ندارم ... اي تو ماه شب تارم
جز تو من کسي ندارم....که سر کارش بذارم


.
.
در زمان قحطي ما فقط به کساني اس م اس ميدهيم که از ايشان اس م اس دريافت کرده باشيـــم

 

اس ام اس خنده دار-3



ميلاد مبشر عدالت حضرت عيسي مسيح (ع) و عيد کريسمس به شما و خانواده ي محترم هيچ ربطي ندارد .به فکر محرم و لباس مشکي و هيئت باشيد






سوال امتحان غضنفر
2 طفلان مسلم چند نفر بودند ؟ نام پدرشان چه بود ؟!!!؟



 

اس ام اس خنده دار-4

حسني ماهواره ميخره زنش بهش ميگه پولشو از کجا آوردي ؟ ميگه : تلوزيون رو فروختم
 

 


گدا چيست ؟ موجودي است زنده که موبايل دارد ولي اس ام اس نميدهد







مشترک گرامي : به علت نداشتن حضور ذهن از سرکار گذاشتن شما معذوريم





اگـــر کسي ناخواسته محــــبت شمارو به دلش دعـــوت کنه , شما چه کار مي کنيد ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دعـــــــوت
فيلمي متفاوت از ابـراهيم حاتمي کيــا

 





سـلام به رفيقي که وقتي روي ترازو ميره
معـــرفتش از وزنــــش سنگـــــين تره






آب مايه حيات است. لطفا در مصرف برق صرفه جويي کنيد
اداره گاز

 





با تمام شيريني وجودم دوست دارم
.
.
.
.
.
.
.
قربانت ليمو ترش



 



اگه دلت گرفته برو پايين
.
.
.
.
.
اگه فکر ميکني هيچکس دوست نداره ، برو پايين
.
.
.
.
.
اگه خيلي تنها موندي برو پايين
.
.
.
.
يعني اينقدر بدبختي ؟!!! خاک تو سرت

 

اس ام اس خنده دار-5

به حسني ميگن نرو پايين
.
.
.
.
ديدي خودت بدتري



 







 


دختر: مامان! شاهزاده روياها با اسب سفيد يعني چي؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مامان: يعني يه خري مثل بابات

 





از يارو مي پرسن خواهرت دختر زائيده يا پسر؟ ميگه به من اطلاع ندادن, هنوز نميدونم دايي شدم يا خاله


 








امروز روز تولد حضرت معصومه و روز ملـــي دخترا ست
.
.
.
.
.
.
.
.
روزت مــبـارک





دوست داري بگم ميخام هرروز صبح باصدات بيدارشم بعد بهت بگم باساعتم بودم دوست داري بگم چرارفتي بعدبفهمي بابرق بودم؟دوست داري بگم هرجا باشي پيدات مي کنم بعد بفهمي بادسته کليدم بودم ؟دوست داري بگم دوستت دارم بعدفکرکني... نه ديگه،اين دفعه باخودت بودم




*متن موجود نيست*
.
.
ميگم موجود نيست عجب سيريشي هستي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: